søndag den 18. juli 2010

SHOES IS MY VERY BEST FRIEND

































hvordan kan du dog leve uden sko og hvordan kan du ha' for mange sko?

det er de spørgsmål jeg i hvert fald aldrig får stillet, for ifølge mig, kan man aldrig have for mange sko men kun for lidt. Jeg elsker bare sko der er intet bedre. Lige for tiden er det de grå acne atacoma der er et hit for mig sammen med gardenia bootsene med lynlås. De højhælede med snørebåndene og ballarinaerne har jeg, men mine ballarinaer er dog fra shoe biz og ikke gardenia. De er begge skide lækre at gå i, og er et par dejlige sko man kan bruge forår, efterår og sommer.

Jeg er så tæt på at have råd til de grå acne atacoma jeg mangler kun 450 kroner også et sted at købe dem, yes så er de snart hjemme hos mig forhåbeligt haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar